Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Polityka prywatności

Lago di Como

Dodano: 2016-07-06 21:08:00 Kategoria: nieprzypisano

Ubiegły weekend spędziłam w Mediolanie ze swoim chłopakiem, oraz ekipą która pomaga mi tworzyć bloga. Decyzję o wyjeździe podjęliśmy w 15 min kupiliśmy bilety i zarezerwowaliśmy hotel. Czekaliśmy miesiąc, a ja przebierałam nogami i odliczałam jak dziecko dni do wylotu. Głownym celem naszej wycieczki nie był odpoczynek, a praca nad zdjęciami, vlogiem i lookbookiem. Mieliśmy tylko dwa dni tak naprawdę ponieważ pierwszego dnia przyjechaliśmy późno i byliśmy w hotelu po godzinie 21, a ostatniego mieliśmy wymeldowanie do godziny 12 i od razu pojechaliśmy na lotnisko. 2 dni to mało i niemało, w zależności od tego co chcemy zrobić. Przygotowałam 10 stylizacji, z czego kilka miało pójść do lookbooka, a pozostałe do zdjęć na bloga. Okazało się, że mamy stanowczo zbyt mało czasu, a w zasadzie z wyjazdu pamiętam jedynie przebieranie się na ulicy oczywiście szybko, szybko by zdążyć z kolejną stylówką, a i tak nie wyrobiliśmy się z czasem, więc wykorzystałam jedynie 7, które będziecie mogli zobaczyć na blogu :)
Razem z Olą nadajemy na tych samych falach, mamy podobne poczucie estetyki, więc taka praca jest przyjemnością. Zdjęcia są dokładnie takie, jakie sobie wymarzyłam, więc wyjazd pod kątem zdjęć udany w 100 % :))))))
Niestety jeśli chodzi o film nie jest już tak kolorowo vlog nam zupełnie nie wyszedł, więc bardzo Was przepraszam. Wiem, że na niego czekaliście i że chcieliście zobaczyć Mediolan, ale pewne rzeczy po prostu się nie udają i już. Mam nadzieję, że z kolejnego wyjazdu będę mogła przygotować dla Was super filmik, a na zakończenie dodam, że jest mi strasznie ale to strasznie smutno.
To tyle w skrócie o planie wyjazdu, a teraz napiszę Wam o wycieczce nad jezioro Como.
Postanowiliśmy, że nie będziemy nagrywać wszystkiego w jednym miejscu, żeby nie było zbyt nudno i że w ramach relaksu pojedziemy w miejsce, które wszyscy chwalą i polecają. Nie było wcale tak daleko, ponieważ jest oddalone jedynie godzinę drogi pociągiem od centrum Mediolanu, więc kupiliśmy bilety i wyruszyliśmy w podróz :) To miasteczko to bajka! :) Urokliwe kamieniczki, wspaniała roślinność, kolorowe kwiaty, piękne stateczki, łódki, oraz fantastyczne jedzenie (czego nie można powiedzieć o samym Mediolanie). Czego chcieć więcej? :) Żałowaliśmy nawet, że nie wykupiliśmy hotelu tutaj :) Wszyscy byliśmy oczarowani. Pospacerowaliśmy, porobiliśmy trochę zdjęć i zjedliśmy w końcu pyszną kolację. Jeśli ktoś z Was marzy o odpoczynku i pięknych widokach z pewnością jezioro Como będzie idealnym wyborem.
Z tego względu, że miał pojawić się filmik nie robiłam praktycznie zdjęć, ale kilka się znalazło, więc mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i że choć w małym stopniu oddadzą klimat jaki tam panował :)